Tuesday, July 19, 2011

sunyiii :(

Hi , Assalamualaikum :)


Korang semua sihat ? Saya alhamdulillah sihat . And mungkin semakin sihat . Arggghhh ! Berat saya dah naik . Eh , perlu ke bagitahu semua ni ? Haha :D


Sejak duduk sendiri ni kat hostel tanpa ada ibu , ayah dah adik-adik saya . Hmm , hidup saya sunyi sangat . Boleh kata hari-hari nak nagis bila teringatkan diaorang . Ibuuu , along nak balik ! Rinduuu :'(


Apa boleh saya buat cuma doakan family saya sihat alhamdulillah kat sana . Insyaallah along balik hujung bulan ni . Tunggu ya ?


Okay , taknak sedih dah . Lagi satu kes , saya rasa sunyi sangat . Kenapa ya ? Mungkin sebab saya keseorangan . Faham tak maksud saya ? Alaaaa , faham-faham jelaa tau !


Saya jeles tengok orang sekeliling saya ni ada kaseh sayang . Yelaa , mana tak nyaa . Boleh kata tiap-tiap hari ada je yang gayut sampai tengah malam . Saya apa boleh buat ? Dok atas katil , layan lagu . Tu je . :(


Kalau boleh , saya nak cari orang yang boleh jaga saya . Atleast dia akan tanya keadaan saya dari masa ke semasa , dengar problem saya , susah senang semua dengan saya even orang tu jauh dengan saya . Boleh text and call kan ? Semakin jauh , semakin rindu tau ! Haha :D Tak boleh bla kan statement saya tu . 


Tapi betul laaa , kalau jauh mesti lagi rindu . Janji setia and boleh terima saya seadanya kan kan ? Tu penting , yang lain tak pe . 


Okay laa , akhirr kata 'i need someone' and 'i miss my family' .


Now , berat saya 43 kg and tinggi saya ialah 149 cm :)

No comments:

Post a Comment