Saturday, July 23, 2011

Kalau lahh ,

Hi assalamualaikum ,


Tiba-tiba pagi ahad yang indah mendung ala-ala nak hujan ni , saya rajin nak update blog yang dah terbiar busuk ni . Hahah :D


Actually saya tak ada point nak cerita . Lepastu tiba-tiba je tadi datang idea nak cerita-cerita kat sini . Kawan-kawan saya pon ada tanya 'eh , kau tak update blog ke ?' haaa , malasnya lahai nak update kan kalau tak ada topic best .


Okay sambung ,


............................................................................................................


Kalaulah saya ada boyfriend kan ,,


Kalaulah saya ada boyfriend , saya akan jaga dia macam mana saya jaga diri saya .


Kalaulah saya ada boyfriend , saya akan sayang dia sangat-sangat dan hargai dia tiap-tiap masa .


Kalaulah saya ada boyfriend , saya nak dia sayang saya macam mana saya sayangkan dia .


Kalaulah saya ada boyfriend , saya nak dia selalu contact saya macam mana setiap saat , setiap minit saya akan contact dia .


Kalaulah saya ada boyfriend , saya nak dia selalu temankan saya waktu saya susah , senang , sedih dan gembira . Biarlah kita sama-sama lalui benda tu . Kan kan ? 


Kalaulah saya ada boyfriend , saya nak kekal dengan dia sampai bila-2 , saya nak awak yang terakhir dlam hidup saya . InsyaALLAH .


Kalaulah saya ada boyfriend , saya nak dia setia dan saya pun akan setia dengan dia .


Okay , itu semua KALAULAH saya ada boyfriend okay . Masalahnya tak ada . Hmm , sedih sungguh . Okay , saya harap kalau saya jumpa orang yang betul-2 sayangkan saya . Saya akan jaga dia . Doakan saya akan berjumpa dengan lelaki itu . 






Terima Kasih ,

No comments:

Post a Comment