Sunday, July 3, 2011

Entah leee ,

Assalamualaikum ,


Hi korang . Sihat ? Buat apa sekarang ? Okay , saya amat rindukan semuanyaaa . Hihi :) Korang semua rindukan saya tak ? Rindu tak ? Jawab laaa , saya tanya ni . Hihi okay , tak marah dah . Hehee .


Harini saya sedih laaa , taktahu kenapa . Saya fikirkan seseorang kot . Hmm , kenapa saya jadi macam ni ? Orang tu ada fikir tentang saya ke ? Awak , saya rindukan awak .


Okay , yang pertama sekali saya ingin memohon maaf kepada semua sebab lame sangat tak update blog ni . Saya dah study kat University College Shahputra atau UCSA . Hmm , saya busy sangat dengan minggu orentasi , nak settlekan subjek yang saya patot amek , Uruskan pinjaman PTPTN and semua bagai laaa . Nak tengok tak kolej saya ?


Ni laaa kolej saya . Cantik tak ?

 Okay, aku dah taktahu nak cakap ape sebenarnyaa . Esok aku kena pergi kem , 4 hari 3 malam . Kat Kuala Lipis . Mula-2 memang excited gilaaaaaa >.< Last-2 dapat tahu kena main lumpur , memang aku tak suka . Haihhhh -.- Taknak pergi boleh tak ? Hihi Kgedik !

Hmm , jangan rindu aku bila aku takde tau ! Byeee , Iloveyou Muahhhh :)

No comments:

Post a Comment