Monday, October 3, 2011

Rinduuu kita tak?

Hi Assalamualaikum kawan, 

Rindu tak rindu tak? hihi, mengadanyaaa kau ina. Tak laa, sebenarnya saya yang rindu sangat kat blog ni. Almaklumlah blog ni taktahu apehal tak boleh nak update. Penat tau cari siapa yang boleh tolong. Ni baru jumpa, Thanks adel tulang ina ye? Sayang adel, muahh :) Hihi.

Okayy, sebenarnya ada banyak benda nak cerita. Tapi korang semua mesti malas nak bace kan? So, taknak lah cita panjang panjang. Sebenarnya saya baru habis text2. Perghh soalan dia! Gugur bulu bulu aku nak jawab tahu. Iskk , susah wak. Betul. Percaya lah. Denga saya ni yang tiada basic subjek tu memeng amik risiko betul aku ni kan. Huh -.-

Saya dah dapat uniform saya. Tapi kasut je belum. Tak sukanyaaa! Then haritu pergi lah ukur saiz kasut, tengok tengok takde saiz saya. Sedih tahu! Yang ada paling kecil pun saiz 5. Hmm, akak tu boleh cakap, takpe. Nanti sumbat tissue dalam kasut tu dek. Boleh kan? Redha jelaaa. Nak taknak, terpaksa ambil jugak saiz 5. Kecik jugak kaki saya ni kan kan? hihi.

Haritu saya balik selangor, sedih sangat saya tak dapat jumpa orang yang saya nak jumpa sangat. Saya rindu dia. Tapiiiii.... Saya betul betul tak sempat nak jumpa dia.Maafkan saya. Saya tak sengaja nak buat macam tu. Saya balik pun sekejap je. Nanti raya haji saya balik lagi ye? Tunggu tau.

Nah ambil lah gambar ni untuk tontonan anda. haha kbai :)

                                        
Okay, saya nak study. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment