Wednesday, October 5, 2011

Kenapa kadang kadang bf tak suka text gf?

Hi, kawan :) tengok entry saya kali ni.

Saya tiba-tiba nak update blog hari ni. Hm, kadang kadang saya tertanya jugak kenapa boyfriend tak berapa suka text dengan gf dia sendiri. Kenapa eh?

Jum jum kita tengok kenapa?

1. Maybe lelaki tu dah boring dengan gf dia kot.
2. Gf dia selalu control hidup si bf.
3. Apa yang si bf beritahu kat gf, gf selalu tak percayakan si bf ni.
4. Maybe si gf suka cari gaduh.
5. Gf tak faham perasaan si bf.
6. Maybe jugak si bf takde crdt, thats why dia tak msg si gf.
7. Si bf busy dengan kerja sampai terlupa nak text si gf.
8. si bf dah ada orang lain, MUNGKIN okay. 

Sebenarnya benda ni saya tanya pendapat orang lain. Saya curik idea dia. Saya mintak maaf. Hmm, 

 

No comments:

Post a Comment