Wednesday, August 6, 2014

bersawang!!

Assalamualaikum semua..

Hai selamat pagi semuanya.. Dah lama tak update blog ni. Sejak bila entah tak merapu, merepek, mencarut kat sini. Sekarang aku tengah buat praktikal kat sebuah kilang kat Melaka..

Kilang apa ye? Kilang koko minda. 

Pejam celik pejam celik pejam celik haa cukup lah tu.. berapa kali nak pejam celiknya. Minggu depan dah last kat sini. Cukup dua bulan setengah kat sini.

Banyak sangat belajar kat sini. Kwan kawan pun seronok. Gila gila je. Yang penting semua kaki selfie! Best, korang memang best! Bos pun sporting sgt. Thanks Kak Nurul ye!

Cukup pasal praktikal.

Sekarang pasal peribadi pulak. Entah kenapalah hidup aku ni asyik kena benda yang sama je.. How so sad?? Hmmm, kadang-kadang aku rasa semua kawan dengan aku ni sebab nak hilangkan bosan je. Bila dah jumpa yang lain, lupakan aku macam tu je. Lepastu bila orang tu dah tinggalkan kau sbb orang lain, kau cari aku balik. Kau ingat aku ni apa?

Tapi takpee, sabar Inaa... Kau tengok je apa permainan dia.. Dah dah, malas nak cerita banyak banyak. Nanti orang lain meluat pulak nak baca kan. 

Okay lahh, apa apa pun Selamat Hari Raya rakan bloggers semua!


No comments:

Post a Comment