Friday, December 9, 2011

Semesta 2 comming !

Hi, assalamualaikum semua. Sihat tak? Lamenyaa tak update blog. Rindu pulak. Tiba tiba hari ni lapang sikit. Then boring plus plus tahap gilaa punya, saya pun update laa blog tak seberapa ni. 


Saya dah seminggu masuk sem 2. Alhamdulillah berkat doa ibu ayah saya, lepas jugak masuk sem 2. Setakat ni takda assignment lagi, cuma kena sediakan folio itu, fail ini semua bagai laaa. Duit lagi --'


Semesta baru, kawan baru, lecture baru, buku baru, belajar benda baru, pakwa baru. Ehh tak tak, sorry bie! Tak tak. Pakwe lame jugak :) And yang pasti roomate yang sama. Dua orang kawan saya dah berhenti, sorang dapat SPA, sorang lagi takboleh bawak course ni. Sedihh laa jugakk. Now, ada lagi sorang macam nak berhenti, tapi harap harap tak jadi laa. Nanti penghuni dalam bilik ni tinggal berapa ketul jea kan kan? 


Kat Pahang ni asyik hujan jee. Sejukkk! 


See? Ni hostel saya. Buruk kan? Macam kuaters polis pon ade. Ni pukul 1 tgh hari tau tau, percaya atau tidak?

Saya pendek? Kesah pulak. haha :D Nama dia Wana :) Roomate saya.

Wana, wawa and me :)


Hi, saya Amalina Pendek! haha :D sentapp doh!

Hi, ni dekat dalam Auditorium UCSA :)

Bajettt comel ! Menyampah . haha

Kak ilaaa :) My classmate.

Budak kecikk :)

Kak ila, me and bebek :) My classmate too!

Dalam audi, time Pengajian Malaysia!

Semalam, time lepak kat tasik dalam hostel ni.

Cuaca malam tadi :)



Kat cafe semalam, sementara tunggu class :)

Nur Amalina :)

Sekian :) Itu jelahh nak ceritaa. Selamat berjumpa lagi .


No comments:

Post a Comment