Friday, June 17, 2011

Pening.

Assalamualaikum semua, Hi :)


Okay , harini saya nak update blog . Actually saya blur sangat taktahu nak belajar kat mana . Kang senang cita aku tak belajar jugak kang , jual goreng pisang jee . Hihikk 


Okay now serius , ehh ! Jangan nak serius sangat laa kan ? Hmm , macam ni . Sekarang aku stay form six but tengok gaye dia macam susah and takut tak boleh capai pointer yang dia nak . So , tetibe semalam aku gatal nak tengok balik surat tawaran yang aku dapat tu .


Tengok punya tengok , aku ade perasan aku dapat surat dari University College Shahputra dua kali . Kos yang dia bagi , Diploma Farmasi . Aku taktahu nak pegi atau tak . Okay tetibe aku balik sekolah semalam ibu cakap ade 1satu surat dari University College Shahputra tu jugak tapi Diploma Kejururawatan . Ape cita ni ?


Lepastu aku pon tengok pamplet yang dia sertakan tuu . Dia ade nyatakan yang kalau Diploma Kejururawatan nak 5 kredit sekuramg-kurangnyaa . Tapi aku mana cukup kredit . Pelik-pelik . So ,nak lah dapatkan kepastian , aku call pejabat dia tadi . Dia cakap memang takboleh maybe tu salah hantar . Okay takpee .


Lepastu discuss dengan family tadi , dorang suruh aku amek kos Dip Farmasi tu tapi boleh tukar , amek Dip Pembantu Perubatan . Okay sekarang aku betul-betul pening laa nak fikir semua ni . 









Okay bai :( 

No comments:

Post a Comment