Thursday, May 12, 2011

Study

Hi korang semua .

Hari ni aku update blog ye ? Act , aku sedih sangat laaa hari ni and aku taktahu ape punce aku boleh sedih macam ni .

Tadi aku dah discuss dengan parents pasal study . Hmm , sebenarnya dari dulu ibu suruh aku amek form 6 , tapi aku taknak . sebab ;

1. Pakai baju sekolah , aku dah laaa pendek . Nanti mesti kena buli dengan budak-budak .
2. Sekolah tuu pon aku tak pernah masuk .
3. Tak bebas , still kat kepompong family aku .
4. Jumpa budak-budak sini jugak .
5. Still dok rumah , aku teringin nak bedikari sendiri .
6. Nanti mesti balik lambat kan ?
7. Aku dah laa tak pandai , boleh ke bawak STPM ???
8. Aku tak da kawan laaaa .
9. Still di gelar budak sekolah . Tapi Pra U ape . Okay laa tuh kan ?
10. Aku takut takbole bawak !

Okay , cukup ! Lepastu aku fikir-fikir balik . Better aku amek form six . Ramai jugak yang syorkan macam tuu kat aku . Sebab , kos dia tak laa terlalu mahal . Sbb aku bukan di kalangan orang senang .

Sebenarnya aku tak dapat pun form six , tapi aku cuba buat rayuan . Then bila aku discuss dgn family aku , mmg elok pon aku amek form six . InsyaALLAH aku akan buat yang terbaik okay ? Ibu and ayah sentiasa bagi dorongan . Nanti bila along dah abes STPM , along boleh masuk U . Macam ibu dgn ayah nak tuu .

Okay . sekian .

No comments:

Post a Comment