Sunday, May 1, 2011

Nurfatin Shazwani

Hi :)

Nurfatin shazwani , itulahh nama kawan baik aku .

Bukan kawan lagi , tapi dah macam adek-beradik pertalian
kami ni .

Kemana-mana mesti bersama 'dulu' .

Sekarang tidak lagi .

Kemana dia menghilang ?

Sebenarnya aku hanya dapat perhatikan dia dari jauh 
sahaja .

Mungkin sekarang aku bukan lagi kawan terbaik dia .

Aku ingin bersama kau .

Aku sayang kau .

Aku rindukan kau yang dulu .

Aku nak kau selalu teman aku kemana-mana .

Tapi sekarang kau dah ada kawan baru .

Mungkin lebih baik dari aku .

Aku tak dapat nafikan yang aku memang sayangkan kau .


Kau masih ingin dgn gambar ni ?
Kita nak pergi Bengkel math Hot Fm .


Gambar kau peluk aku !
Kita study nak gi study group laa sangat .


Ingat lagi gambar ni ?
Kita gi kenduri kawen Fairuz :)


Gambar ni kita sebok dgn couple masng-2 'dulu' .
Orang lain dok buat kerja kusus , kita gi amek gamba sampai phone kila
habis btry .


Tengok muka selenga aku ! 
Kita kat IKBN pertak :)


Ni time kita form4 , dok blakang sekali snap gamba !
Nasib baik cikgu tak perasan .


Ni gamba time kita jamuan , kau ingat tak time ni aku demam teruk !


Gmaba ni kita lepak kfc , then tetibe nampak ade bear ni kat atas meja .
Then kau dgn muka slamber , bole pulak amek bawak balik pastu basuh .
Sampai sekarang bear ni ade kat kau ! Kau ingat tak ?


Tengok tuu ! Dulu kau suka pelok cium aku .
Sekarang semua dah takda !


Ni laaa Geng kecik form 5 kat sekolah yang selalu 
kena buli dengan budak form 3 time pegi tandas !
Malu kan ? Name je form 5 , tapi kena buli .
Kemana-2 mesti kita bertiga !



Kau ingat tak ? Aku suka peluk bear kau ! Aku nak jugak ,
tapi tak penah dapat . Untung kau ten :)

Tapi takpe , aku nak kau happy .

Aku sayang kau .

Aku nak kita macam dulu .

Kbaii :(











No comments:

Post a Comment