Wednesday, May 4, 2011

Ciri-ciri couple yang saya cari !

Hi ,

Nak share dgn korang ni .

Andai laa ade orang nak kan aku ni , aku nak si dia ni
* Paham aku sebab aku ni jarang boleh kua and mungkin jarang boleh jumpa dia .
* Selalu text aku sebab aku nak perhatian dari dia . Call kadang-kadang pon takpe , janji text .
* Layan jelaa kerenah manje , mengada-ngada aku ni .
* Aku suka lelaki yang romantik . Berjiwang-jiwang sikit pon takpe !
* Paling penting , biarlah yang sembahyang :)
* Yang boleh jaga aku , sayang aku , jujur dengan aku , and setia lahh dengan aku sorang .
* Aku nak dia ade dengan aku time aku sedih and happy ! Biar kongsi same-same . Mesti sweet kan ?
* Aku nak dia share problem dia dengan aku . Aku taknak dia tanggung sorang . Kesian kat dia .
* Kalau boleh , couple aku tuu biarlah atas aku . Atleast ade pengalaman bercinta . And pemikiran dia bia matang sikit . Yang sebaye pon takpe jugak . Tapi umur tak jadi masalah kan ?
* And yang paling aku TERINGIN , aku teringin nak cincin couple yang ade name skali tuu . Perhh , mesti best kan kalau dpat ? Happy gilaa . And aku nak kekal dgn dia sampai bila-2 .
* Aku suka dia manje- amnje and gedik-gedik dgn aku :)

YA ALLAH , temukan aku jodoh yang baik <3

No comments:

Post a Comment