Monday, April 11, 2011

meet my buncedd and shopping time !

heyyy , nak tahu takk ? hari yang aku tunggu-2 telah tibaaa ! 9.4.10 ! hehe , aku hangout with my bestiee , my cousin , adek-2 angkat , kaka angkat , bf-2 angkat . ehh ehh ! silap . bf angkat takde laaaa . bf je ade . hehee . iloveyou sayangg <3

first time meet bf and jalan-2 shopping dgn dia . seronok gilaaaaa . thanks bee bgi bby happy okie ? sumpah sayang bee ohh . penatkan layan kerenah bby ni . nak kesane laaa kesini laaaa . ahahah :D sampai last sekali bee cakap 'brape ramai adek-2 angkat bby ni ?' heheee :) relakss laaaa . adek jehh pon .

okieee laaaa . aku taknak cita . korang tgok jelaaa gmb yang aku upload ni ehh ?

penat aww jalan pakai heels , hambek kau aku terpakse beli kasot ni .


baju ni aku beli ntok match dgn skirt aku :)


ni skirt aku :) kau adee ? takde kan ? jeless takk ? hihii


eheehehe :)


ni beg yang aku baru beli and rantai tuu dah lame aku nak cari . baru jumpe harito !


beg make up ni pon aku baru beli jugak :))


haaaa . baju ni bee saya belikan . thanks aww bee . bby hargai sgt <3

to jelaaa kot nak share dgn korang , intnet tetibe lambat ! geramm . okieee . yang pentingg ,
                                               ILOVEYOU KHAIRIL NAZRY !





No comments:

Post a Comment